Les livres blancsNTICFiche détaillée
Livres par catégorie
Livres par éditeur
Livres les + vus
Livres les + récents
Recherche avancée
Id : 1943
Date d'ajout : 22/02/2012
Capture d'écran du site de Comscore pour le livre blanc : 2012 U.S. digital future in focus : key insights from 2011 and what they mean for the coming year

"Sparked by a wave of innovation in digital device hardware and technology software platforms, accompanied by consumers’ rapidly increasing digital consumption habits, 2011 marked an exciting year for the digital media industry and signaled an even more momentous year ahead. Amidst this constantly evolving landscape, successful digital strategies require insights into not only the current environment, but also into what trends will shape the future for digital consumers. This report examines how the prevailing trends in social media, search, online video, digital advertising, mobile and e-commerce define the current United States marketplace and what these trends mean for the year ahead, as comScore helps bring the digital future into focus."

Pour télécharger, Connectez-vous
ou Créez votre compte.
Mots clés du livre blanc : 
LangueEditionDate de publication
AnglaisPdf - 37 pagesFévrier 2012
AuteurEditeurDemandeur / partenaire
ComscoreComscore
Du même éditeur
2012 U.S. digital future in focus : key insights from 2011 and what they mean for the coming year
2013 France digital future in focus - Le marché du digital en France
2014 U.S. Digital Future in Focus
Digital omnivores: how tablets, smartphones and connected devices are changing U.S. digital media consumption
It’s a social world : top 10 need-to-knows about social networking and where it’s headed
Proposition d’une nouvelle mesure fiable dite ‘Person-Centric’ intégrant le panel comScore (...)
The 2010 Europe digital year in review
The 2010 mobile year in review
The economics of online advertising
The power of Like: how brands reach and influence fans through social media marketing
The power of like 2 : how social marketing works
The power of like Europe : how social marketing works for retail brands
US digital year in review 2010
When CPG brands get digital
When money moves to digital, where should it go?
Signaler un problèmeNous informer d'un problème lié à ce livre blanc
Bookmark
Evaluation et commentaires
Notez ce livre blanc :  
  Notation de livre blanc  
  
Pas encore de commentaire.

Laissez votre commentaire :
*Code de validation

Ceci nous aide à lutter contre le spam.
Merci de votre compréhension.

Code de Sécurité Visuel
Les champs marqués d'un * sont requis.
 
Rechercher avancée
Nouveautés

Vidéo des nouvelles fonctionnalités sur leslivresblancs.fr

Services aux éditeurs

Un livre blanc sélectionné, c'est :