Livres par catégorie
Livres par éditeur
Livres les + vus
Livres les + récents
Recherche avancée
Id : 1165
Date d'ajout : 22/02/2011
Un livre blanc édité par Comscore
Capture d'écran du site de Comscore pour le livre blanc : The 2010 mobile year in review

"2010 represented a year of dynamic growth in mobile driven by acceleration in mobile media consumption across markets. As mobile continues to play a more prominent role on the digital stage, it’s imperative for marketers to understand how consumers are using mobile devices and perhaps more importantly what synergies and differences vary between the PC-Internet screen and the mobile media screen. (...) The comScore 2010 Mobile Year in Review offers an overview of the prevailing trends in mobile media usage during the year and considers their implications for the year ahead. It examines key trends across device usage, smartphone adoption and mobile media trends looking across geographies including the U.S., EU5 and Japan."

Pour télécharger, Connectez-vous
ou Créez votre compte.
Mots clés du livre blanc : 
LangueEditionDate de publication
AnglaisPdf - 32 pagesFévrier 2011
AuteurEditeurDemandeur / partenaire
ComscoreComscore
Du même éditeur
2012 U.S. digital future in focus : key insights from 2011 and what they mean for the coming year
2013 France digital future in focus - Le marché du digital en France
2014 U.S. Digital Future in Focus
Digital omnivores: how tablets, smartphones and connected devices are changing U.S. digital media consumption
It’s a social world : top 10 need-to-knows about social networking and where it’s headed
Proposition d’une nouvelle mesure fiable dite ‘Person-Centric’ intégrant le panel comScore (...)
The 2010 Europe digital year in review
The 2010 mobile year in review
The economics of online advertising
The power of Like: how brands reach and influence fans through social media marketing
The power of like 2 : how social marketing works
The power of like Europe : how social marketing works for retail brands
US digital year in review 2010
When CPG brands get digital
When money moves to digital, where should it go?
Signaler un problèmeNous informer d'un problème lié à ce livre blanc
Bookmark
Evaluation et commentaires
Notez ce livre blanc :  
  Notation de livre blanc  
  
Pas encore de commentaire.

Laissez votre commentaire :
*Code de validation

Ceci nous aide à lutter contre le spam.
Merci de votre compréhension.

Code de Sécurité Visuel
Les champs marqués d'un * sont requis.
 
Rechercher avancée
Nouveautés

Vidéo des nouvelles fonctionnalités sur leslivresblancs.fr

Services aux éditeurs

Un livre blanc sélectionné, c'est :