Connexion
7 501 Livres Blancs | | |

Driving business with local search

  • EditeurWSI
  • Version Pdf - 12 pages - 2010 - Anglais

Obtenir le livre blanc

 

Introduction ou extrait du livre blanc

Extrait du livre blanc :

"For the business owner, it has never been more important to be found in their local town, city or region for people who are already looking for them. Over 60% of us prefer to do business with a local business in our own neighborhood. This includes all kinds of “wallet-ready” businesses such as auto repair shops, electricians, hair salons, attorneys, restaurants, and so on. Each of these businesses has plenty of local competition. Furthermore, competition for placement on the search engines is stiff."

"Pour un employeur, cela n'a jamais été aussi important d'avoir une présence locale, autant au niveau d'une ville ou d'une region. Plus de 60% d'entre nous préfère travailler avec une entreprise locale du secteur. Ceci inclus toutes sortes d'entreprises comme les garages, les électriciens, les coiffeurs, les avocats, les restaurants, et ainsi de suite. Chacune de ces entreprises ont des compétiteurs. Qui plus est, la compétition pour les emplacements sur les moteurs de recherche est rude."