Découvrez la manière dont les leaders du secteur tirent parti des technologies et tendances numériques émergentes pour acquérir un avantage concurrentiel.
"This benchmarking report provides a data-based measurement for how well companies manage their prospects’ and customers’ digital experience through the use of first and third-party data. We measure performance across the full breadth of the brand/customer digital relationship today and this benchmarking series will continue to monitor and analyze which leading media and entertainment companies are improving their unified customer experience management (Unified-CXM) performance over time.
Listening and engaging is a tremendous focus for this industry, and companies use these insights strategically to inform broader business and marketing strategies. However, since the media and entertainment industry is undergoing a transformation as digital products, new platforms, and new technologies emerge, they should leverage a unified platform to strengthen their competitive advantage over other top players and to deliver best-inclass omnichannel Unified-CXM.
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Le secteur des médias et du divertissement est en pleine transformation avec l’apparition de nouveaux produits, plateformes et technologies numériques. Le listening sur les canaux modernes est donc essentiel, car ces informations sur les consommateurs éclairent leurs stratégies commerciales et marketing plus larges.
Dans ce paysage en pleine évolution, comment les entreprises s’adaptent-elles au changement ? Tirent-elles parti d’une approche numérique unifiée pour garder une longueur d’avance ? Le premier rapport de benchmarking de Sprinklr pour le secteur rassemble des données inédites internes et de tiers pour vous offrir une vision complète."